کیارشکیارش، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

کیارش پسری از دیار آفتاب و دریا

دیگه دوستم نداری؟

1391/4/17 17:49
نویسنده : مامان
367 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون امروز داشتم یه دامن می دوختم اما مگه تموم شد از بس که شیطونی کردی آخه همش باید حواسم باشه که شیطونیات گل نکنه. مثلاً امروز در حال برش الگو بودم که دیدم هی با قیچی و چرخ و ... ور میری. یکی از سنجاقا رو ورداشته بودی داشتی پر و خالی بازی می کردی. یه کوچولو دعوات کردم. برگشتی بهم گفتی مامان دوستت ندارمقهر

 

الهی مامان قربونت بشه . من بی نهایت یکی یه دونم رو دوست دارم. می دونم که کیارشی گلم هم مامان رو دوست داره مگه نه؟

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آیدین
7 تیر 91 15:10
سلام مادر خانومی کیارش جون از طرف من ببوسینش: میشه یه عکس جدید از قند عسل برامون بذاری؟ای بابا دلمون تنگیده


سلام عزیزم، چشم حتماً.
ilijoon
8 تیر 91 17:39
سلام گلم ممنون كه به وب ايليا جون اومديد وبا كامنتهاي زيباتون وبمونو زيباتر كرديد با افتخار لينكتون ميكنم شما هم اگر دوست داشتيد ما رو به لينك دوستاتون اضافه كنيد



کیارش جون هم از اینکه دوستی مثل ایلیای گل پیدا کرده خوشحاله و ایلیا جون رو جزء دوستای نازنینش قرار می ده


ilijoon
8 تیر 91 17:40
مامن جوني ناراحت نباشيد گل پسرمون خيلي دوستتون داره داره باهاتون شوخي ميكنه تا نازش كنيد
ilijoon
8 تیر 91 17:42
ilijoon
12 تیر 91 1:16

خيلي دوستت دارم گل پسري


من هم دوستت دارم ایلیا جون
الهام
25 تیر 91 10:02
مرسی مامان کیارش ایشالا تولد 3 سالگی کیارش جان ما جبران کنیم حالا دیگه محمد پارسا جان یه دوست جون جدید پیدا کرده
مامان امیرحسین ومحیا
3 مرداد 91 23:15
سلام مامی کیارش .دوباره با کیارش جون دعوانکنی.غصه میخوره .خوشحال میشم به ماهم سربزنید.


سلام، چشم عزیزم
سادات
23 مرداد 91 0:38
آخی .......... چه پسر شیرین زبونی دارید