کیارشکیارش، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

کیارش پسری از دیار آفتاب و دریا

محرم و عزاداری

1391/10/25 23:35
نویسنده : مامان
686 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم می خوام واست از خاطرات محرم و عزاداری بگم. البته شرمنده آقاپسری گلم که دیر این خاطره رو برات به یادگار اینجا ثبت می کنم آخه الان ماه محرم و صفر تموم شده .

 مراسم عزاداری تو شهرک ساعت هشت شب با صدای سنج و دمام شروع می شد و از اونجایی که خونمون با مسجد چند قدم بیشتر فاصله نداره به محض شنیدن صدای عزاداری بابایی تو رو می برد تا در عزاداری آقا امام حسین(ع) شرکت کنی. البته وقتی می رفتی تو مسجد کلی شیطونی می کردی و با بچه ها سر و صدا راه می انداختی. واسه همین بعضی روزا من یا بابایی مسجد نمی رفتیم. البته همه بچه ها ماشاالله شیطون و پر سر و صدا بودن . جونم بگه واست که تمام لحظه های عزاداری تو ذهنت ثبت شده بودن و توی خونه تا صدای نوحه از تلویزیون می اومد سریع شروع می کردی به سینه زدن و مثلاً چون تو نوحه شنیدی بودی عموم حسین این کلمه رو تکرار می کردی یا مثلاً کلمه کربلا رو. زیباتر اون که:

یه روز تلویزیون داشت نوحه پخش می کرد برگشتی گفتی مامان لامپا رو خاموش کن، گریه کنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مرجان مامان آران
27 دی 91 13:21
واییییی خیلی بامزه گفت لامپل رو خاموش کن ای مادررررررررررررر چرا عکس نمیزاری بوسسسسسسسسسسسس عزاداریاتون قبول عزیزم
مرجان مامان آران
27 دی 91 16:44
_-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشی مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) اپ کردیمممممممممممم بیایین پیشموننن
ilijoon
29 دی 91 16:33
قربون شيرين زبونيت بشم جيگر
ilijoon
29 دی 91 16:34
ilijoon
30 دی 91 11:12
مامانی اوستا و امیر رضاجان
3 بهمن 91 0:24
قربون اون دل کربلاییت برم کیارش جون. چه پسر فهمیده ا ی شما
مامان ساجده
8 بهمن 91 18:00
ماماني نيستي دير به دير اپ ميكني؟
كيارش جونو


شرمنده پسرم و همه دوستای گلمون. ممنون که جویای حال ما هستین.
مرجان مامان آران
12 بهمن 91 0:10
دوباره مامان دیر کرددددددددددددد