کیارشکیارش، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

کیارش پسری از دیار آفتاب و دریا

پسر شیطونم امروز مریض شده

1391/4/19 0:27
نویسنده : مامان
435 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز مریض شدی یبوست گرفته بودی تا الان هم که دارم می نویسم هنوز خوب نشدی. دم غروب بابایی بردت دکتر. l32.gif

از ساعت ده تا یازده و نیم شب درد داشتی . الان هم خوابت برده. الهی قربونت بشم مامان . ایشاا... هر چی زودتر خوب بشی آخه اصلاً طاقت درد کشیدنت رو ندارم. بغض گلوم رو گرفته چون پسر شیطون من امشب از بس درد داشت حتی درست راه نمی رفت.  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان علی
19 تیر 91 2:01
انشالله هرچه زودتر خوب بشی عزیزم تا دوباره به شیطونیات ادامه بدی


ممنون خاله جون
مام پارسا
19 تیر 91 11:54
الهی قربونت برم عزیز دلم که درد داشتی.
ایشالله زود زود خوب میشی و مامانی هم خیالت راحت میشه.
عزیزم با افتخار لینکتون کردم و از آشنایی با شما خییییییییییییلی خوشحال شدم


ممنون خاله که به ما سر زدید.الان کیارش جون بهتره. با افتخار ما هم شما رو لینک کردیم


ستاره آسمونی
19 تیر 91 12:21
عزیزم.ان شاالله که زود خوب می شی پسر گل


ممنون. خدا رو شکر الان کیارش جون بهتره
الهه مامان یسنا
19 تیر 91 23:56
ای وای دکتر کیارش چرا رفتی دکتر؟؟؟؟زودی خوب شو که مامانی غصه نخوره


آخه خاله تخصصم چیز دیگه بود و مریضی من چیز دیگه!!!
ilijoon
24 تیر 91 16:28
دوستت دارم جيگر