کیارشکیارش، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

کیارش پسری از دیار آفتاب و دریا

نقاشی روی صورت

1392/10/23 9:07
نویسنده : مامان
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

کیارش جونم یه روز تو سالن شهرک برنامه گذاشته بودن برای نقاشی روی صورت کوچولوها به شکل حیوانات، شما هم با بابایی رفتین اونجا. اینقدر هم ناز شده بودی که می خواستم درسته بخورمت هر چند فکر کنم شما داشتی ما رو می خوردیچشمک

 

 در حال شکار بابا آرش

بقیه عکسا...........

وقتی هم اومدی خونه اول حمله ور میشه که مامانی رو یه لقمه کنه حمله به سوی مامانی

ولی یهو دلت برام میسوزه و بی خیال حمله میشی

نترس مامان نمی خورمت

تازه تو خونه نمی اومدی که، می گفتی بریم به غزلی نشون بدیم. من هم آماده شدم با هم رفتیم خونه خاله اینا

پسندها (2)

نظرات (4)

الهه مامان یسنا
1 بهمن 92 11:18
وای ما رو نخوری خاله جون
مامان پارسا
1 اسفند 92 1:12
خیلی بامزه شدی خاله جون
آرمیتا پری کوچک دریا
30 فروردین 93 10:34
فوووووووت ..... فووووووووت .... فوووووووت ..... فووووووووت ... فوووووووت .... بیا شعما رو فوت کن !!! مهربانم! یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد بوی گل، نذر قشنگی نگاهت باشد و خداوند شب و روز و تمام لحظات با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد تولدت مبارک! به ما هم سربزنید
آرمیتا پری کوچک دریا
30 فروردین 93 10:35
سلام ...بااجازتون من شما را لینک کردم