کیارشکیارش، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

کیارش پسری از دیار آفتاب و دریا

دکتر کیارش

1391/4/13 2:05
نویسنده : مامان
729 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 10/04/1391

تو آشپزخونه در حال درست کردن غذا بودم که شما پسر گلم طبق معمول بالای کابینتا مشغول تماشای پخت و پز  غذا بودی. با خودم فکر کردم چطوری این ناقلا رو بیارم پایینflat Smiley

دستم رو گذاشتم رو قلبم و گفتم آی آی قلبم درد می کنه.big-animated Smiley

اینجا بود که شیرین زبونیت گل کرد. گفتی دکتر کیارش الان معاینه می کنه.شکلکهای جالب و متنوع آروین

 بعد هم رفتی وسایل پزشکی(اسباب بازیت) رو آوردی و با گوشی صدای قلب مامان رو چک کردی. بعد هم نسخه ما رو پیچیدی. حالا داروی بنده چی بود؟ یه آمپول که توسط دکتر کیارش تزریق شد. حالا دیگه مامانی خوب خوب شده.

الهی مامان فدای این پسر مهربونbig-animated Smiley

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ilijoon
15 تیر 91 10:48
دست دكتر كوچولومون درد نكنه
ilijoon
15 تیر 91 10:48
ilijoon
15 تیر 91 10:49
ماماني عجب كلكي زدي ها
اوستاوامیررضای ناز مامان و بابا
17 تیر 91 3:25
از اینکه تو وبمون نظر دادید ممنونبه جمع دوستام خوش اومدید.شما چی منو دعوت نمی کنی?


ما هم خوشحال میشیم یه دوست جدید پیدا کردیم . چرا که نه؟ شما از همین الان دعوتید.


مامان آرینا موفرفری
18 تیر 91 2:19
سلام مامانی ممنون که تولد دخترمو تبریک گفتین.
خوشحال می شم با هم تبادل لینک کینم.


ما با خوشحالی شما رو لینک کردیم
مامان آرینا موفرفری
18 تیر 91 17:06
مرسی عزیزم بابت تبریکتون .


خواهش می کنم. ایشاا... آرینا جون صد ساله شه
مامان علی
18 تیر 91 18:18
افرین به این گل پسر خوشگلخدا کنه همیشه پدر و مادرت صحیح وسالم باشن و همه این ها فقط یک بازی و کلک باشه


ستاره آسمونی
19 تیر 91 12:22
فدای دکتر کیارش