کیارشکیارش، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

کیارش پسری از دیار آفتاب و دریا

کیارش عاشق مامانیه

1391/8/15 21:04
نویسنده : مامان
409 بازدید
اشتراک گذاری

١- یه روز غروب از دست شیطنت هات خسته شده بودم برگشتم گفتم خداحافظ من رفتم (شوخی شوخی ها).فکر کردم الانه که بدویی بیای پیشم اما شیطون خان برگشته میگه بسلامت مامان. بابایی هم دید کلی کیارش مامانش رو تحویل گرفته زد زیر خنده.

nice kawaii

٢- یه پنج شنبه و جمعه رو با بابا و عمو رفتین سیاهو خونه آقا جون. با خودم گفتم حتماً کیارش کلی دلتنگ مامانی میشه. تلفن کردم باهات صحبت کنم اصلاً گوشی رو ورنداشتی. برگشتی به بابا گفتی حرف نمی زنم آخه دلم واسه مامان تنگ نشده. مامان من با این همه محبتت چی کار کنم؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان یسنا گلی
16 آبان 91 10:00
مگه میشه کیارش جون عاشق مامان به این مهربونی نباشه. اینجور شیطنت بچه ها هم بیاد موندنی و شیرینه. یسنا گلی من همیشه اینجوری ضایع میکنه مامانشو بوس واسه کیارش جونم
مامان ساجده
16 آبان 91 15:45
سلام عزیزم ممنون از اینکه به ما سر زدی...
خوشحال میشم که با هم تبادل لینک داشته باشیم
منتظر جوابتون هستم


خوشحال میشم و با افتخار وبلاگ متین عزیز رو لینک کردم.
آتي
17 آبان 91 15:19
مگه ميشه كيارش جون مامانشو دوست نداشته باشه.
مامانی اوستا و امیر رضاجان
18 آبان 91 23:31
دلمون واستون تنگید،ازبس کم پیدایید. .این چند مدت نبود ی کیارشی خیلی بلاشدیا.


سلام. ما هم دلمون واستون تنگ شده.
مرجان مامان آران
20 آبان 91 1:07
خدا پسر گل و خوشگلتو حفظ کنهههههههه
خوشحال میشم همدیگرو لینک کنیم دوستم


ممنون. خوشحال میشم و لینکتون کردم
مام پارسا
6 آذر 91 16:39
سلام عزیزم..پارسا توی مسابقه نی نی و محرم که توی وبلاگ دنیای نفیس برگزار شده شرکت کرده...کدش 1 هست..اگه دوست داشتین به پارسا و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدین
اینم لینک مسابقه ست
http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php
من و پارسا این محبتتون رو فراموش نمی کنیم


سلام. حتماً عزیزم
مامان آیدین
7 آذر 91 23:22
سلام کیارش جون خوبی گلم؟ عزاداریاتون مقبول باشه عزیزمممنون که به مامان میگی پیش ما بیاین یه دفعه هم بگو بریم از نزدیک ببینمشون چی میشه مگه عزیزم؟؟


سلام عزیزم. ممنون. از دیدنتون خوشحال میشیم
مامانی اوستا و امیر رضاجان
8 آذر 91 18:40
دوست گلم اگه لطف کنی و بری تو وبلاگ دنیای نفیس وبه عکس ما رای بدید . ممنون میشیم. کد ما 76 هست.مسابقه ی کودکان ومحرم . اگه یه سر به وبمون بزنی متوجه میشی.


چشم عزیزم
مرجان مامان آران
12 آذر 91 23:31
کجایی مامانیییی چرا نمیایی اپ کنی


سلام، به زودی آپ می کنم .
مامان کورش
14 آذر 91 18:07
سلام عزیزم کیارش جون از الان انقدر به مامان محبت میکنی بزرگ بشی چیکار میکنی نه جدا پسمل نازمون مامانش خیلی دوست داره میخواد دل تنگیش نشون نده دیکه مردی گفتن