کیارشکیارش، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

کیارش پسری از دیار آفتاب و دریا

وقتی ابراز محبت می کنی

1391/9/26 22:15
نویسنده : مامان
667 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دلم ، کیارش جونم وقتی دو سال و نیمه بودی و ازت می پرسیدم مامان رو دوست داری می گفتی آره دوست دالم زیاد. اون موقع ها اگه بابایی ازت می پرسید می گفتی بابایی رو کم دوست دارم . این کم گفتن ها به ما هم سرایت کرد و دیگه ما رو زیاد دوست نمی داشتی آقا شازده. ولی حالا ابراز محبت هات فرق کرده. میای پیشم و من رو بغل می کنی و دستات رو دور گردنم همچی محکم حلقه می کنی که احساس می کنم دارم خفه میشم چشمکبعد میگی مامان عزیزم دوستت دارم یه عالمه.

 
 

 یه روز هم برگشتم گفتم مامانی خیلی محکم  من رو بغل می کنی و ازت پرسیدم : مامان رو چقدر دوست داری ؟ گفتی محکم دوستت دارم

الهی قربون اون دوست داشتنت بشم عزیز دلم.  دعا می کنم تو همه لحظه های ناب زندگیت قلبت سرشار از عطوفت و مهربونی  باشه.

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زهره مامان آریان
26 آذر 91 23:42
چه پسر مهربونی.همیشه مامانی رو محکم دوست داشته باش. چه لذتی داره این بغل کردنها با عشق
مرجان مامان آران
30 آذر 91 0:03
قربون این مهربونیت عزیزممممم
چه عجب اومدی خانوممممممممم
عکسای خوشگل پسرم بزار دیگه


به روی دو تا چشام ، به همین زودی میذارم
مامان ساجده
30 آذر 91 10:06
ای جونم چه پسر مهربونی همه پسر بچه ها عاشق مامانشونن امیدوارم این عشقشون پایدار بمونه
مامان پرهام
3 دی 91 16:20
سلام عزيزم ممنون كه به ما سر زديد گل پسر نازتون رو هم از طرف ما ببوسيد
مامانی سه فرشته
12 دی 91 1:36
دختر منم وقتی که کوچکتر بود میگفت مامان محکم دوستت دارم. اینشالله که همیشه مهرومحبت بین مامانو گل پسری برقرار باشه
خانم معلم بندری
19 دی 91 18:17
سلام خانم گل
شما هم از جنوبید ؟
از کجا ؟
خوشحالم از آشناییتون
ضمنا خیلی به ما لطف دارید


سلام عزیزم. همسایه تونیم، بندرعباس. ما هم بی نهایت از آشنایی باهاتون خوشحالیم
مامان پارسا
15 بهمن 91 15:09
از آشناییتون خیلی خوشحالم با افتخار لینکتون می کنم اگه دوست داشتین لینکمون کنید . پسر گلتون رو ببوسیدش