کیارشکیارش، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

کیارش پسری از دیار آفتاب و دریا

آی آی گیر افتادیم

1391/4/4 23:33
نویسنده : مامان
550 بازدید
اشتراک گذاری

همین چند دقیقه پیش در حال تمیز کردن آشپزخونه بودم .

kitchen cabinets and appliances animated gif

بعد از تمیز کردن دیدم کلی آشغال داریم که باید ببرم .

شکلک های محدثه

 چادرم رو سرم کردم و رفتم بیرون. آشغالا رو گذاشتم تو سطل و برگشتم سمت خونه که یک دفعه...

شنیدم صدای بسته شدن در میاد. اومدم جلوتر دیدم بله کیارش شیطون در رو بستی و من و شما پشت در بسته گیر افتادیم.  جالب اینجاست که در می زدی و می گفتی سلام در رو باز کنین.

آخه مامان من کی در رو واست باز کنه؟

هوا هم که حسابی گرم بود.0010.gif دور و بر رو نگاه کردم دیدم هیچ کی نیست. آخرش رفتم سمت سوپر دیدم یکی از این کارگرای زحمتکش در حال جارو کردن محوطه است.

 گفتم ببخشید آقا..

نگام کرد ،گفتم: در خونه مون بسته شده میشه لطف کنین بازش کنین. ایشون خدا خیرش بده گفت: چشم میام.

من و شما رفتیم سمت خونه تو سایه وایستادیم که دیدم سطل قرمز بزرگی دستشه و داره میاد. سطل رو گذاشت رفت رو سطل و بعدش هم بالای در . بیچاره یاد سربازی اش افتاد گفت ببین پسر جون سربازی این جوری میرن

کلی ازش تشکر کردم و رفتیم تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

جیگر مامان
4 تیر 91 16:49
اتفاق دیگه پیش میاد خدا به اون اقا عمر بده دستش درد نکنه