کیارشکیارش، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

کیارش پسری از دیار آفتاب و دریا

مامان خطاط

1391/3/30 0:43
نویسنده : مامان
456 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون من خطاطی رو خیلی دوست دارم واسه همین هم یه مدت می رفتم کلاس . شما اون موقع ها حول و حوش یک سالت بود . بعد از کلاس می اومدم خونه تمرین می کردم اما خوب مگه شما می ذاشتی از ترس اینکه شما مرکب بریزی خیلی کم تمرین می کردم. همش هم دوست داشتی یه قلم نی ورداری و بزنی تو مرکب. یه روز حول و حوش ظهر بود به خواب ناز فرو رفته بودی که گفتم به به چه فرصت مناسبی واسه تمرین.رفتم سراغ تمرین. بعد از کمی تمرین تلفن زنگ خورد

یکی از دوستام بود، سرگرم حرف زدن شدم. حسابی تلفنم طول کشید. وقتی اومدم سراغ وسایلم  دیدم وای خدای من شما بیدار شده بودی و همه لیقه های تو شیشه دوات رو درآورده بودی و فرش رو حسابی خوشگل کرده بودی اونم با مرکب.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

علی کوچولو
30 خرداد 91 1:06
سلام کیارش خوشگل شما کجایی هستی عزیزم: X: همیشه بهم سربزن


سلام، حتماً میام بهتون سر میزنم
مامان علی
30 خرداد 91 12:42
ممنون خاله از لطفتون
آذر(مامان كيارش)
30 خرداد 91 17:32
امان از دست بچه ها
جیگر مامان
30 خرداد 91 23:49
اخییییییییییییییییییی.چه بامزه داره نقاشی میکنه کیارش جون کاری باهاش نداشته باش تورو خدا