کیارشکیارش، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

کیارش پسری از دیار آفتاب و دریا

باز هم شیطنت این بار آتش سوزی

1391/3/22 14:00
نویسنده : مامان
316 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه ١٨ خرداد٩١ ساعت تقریباً ١١:٣٠ ظهر

مامان داشت غذا درست می کرد. ناهار چی بود؟ ماکارونی ، حالا شما کجا بودی؟ رو اپن تقریباً کنار فرگاز

آخه عاشق اینی که ببینی من چطوری غذا درست می کنم.نمی دونم ولی امیدوارم آشپزیت در آینده بیسته بیست باشه.

ما هم دیدیم شما آروم نشستی رفتم رب گوجه رو از یخچال در بیارم ، وقتی پشتم بهت بود نگو کیارش شیطونم رفته بود سراغ...........

رفته بودی سراغ دستگیره و گذاشته بودی روی گاز ، همون جا که شعله گاز روشن بود. برگشتم دیدم وای دستگیره داره می سوزه . هی فوت کردم خاموش نشد. دودش چشام رو اذیت می کرد. دیدم این جوری آتیش خاموش نمی شه رفتم یه لیوان آب ورداشتم ریختم روش اون موقع بود که خاموش شد.

البته فکر کنم دیگه هوس آتیش بازی نخواهی کرد چون تو نگات دیدم که از کارت پشیمون شدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لیلا مامان آرمین
22 خرداد 91 17:22
سلام ماشاءاله به گل پسرت.ممنون که به وبلاگ پسرم سر زدی. آقا کیارش هم که به آشپزی علاقه داره. ما کی بیایم دست پخت پسر شما رو بخوریم؟


خواهش می کنم، چی میل دارین سفارش بدین بگم واستون درست کنه بیاین بچشین ببینید قابل خوردن هست؟؟؟؟
مامان امیرعلی(زینب)
23 خرداد 91 13:58
سلام خاله.بازم شیطونی

مااااااششششاااالا

مامانش باید بیشتر مواظبش باشی


چشم