کیارشکیارش، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

کیارش پسری از دیار آفتاب و دریا

کی شیشه رو شکسته؟

1391/3/25 10:07
نویسنده : مامان
425 بازدید
اشتراک گذاری

کیارش جونم سلام

امروز صبح با صدای زنگ گوشی بابا از خواب بیدار شدیم ، گوشی رو دادم بابا که جواب بده، بعد با کیارش جونم رفتیم صورتمون رو بشوریم . وقتی برگشتیم شنیدم بابا از تو آشپزخونه میگه این شیشه رو کی شکونده؟

نگو شیشه جلوی فرگاز کلاً شکسته  و ریز ریز شده بود و کف آشپزخونه رو تقریباً پر کرده بود. بابایی گفت حتماً کار کیارشه. اینم یه شیطونیه جدیده. نه ، این دیگه از شیطنت های کیارش نازم نیست. آخه من و شما دیشب تا دیر وقت بیدار بودیم بعد هم که خوابت برد من رفتم کامپیوتر رو روشن کردم تا یه مطلب جدید تو وبلاگت بذارم.

به بابا گفتم اگه کیارش شیطنتی انجام بده  این قدر صداقت داره که وقتی ازش می پرسی این شیطنت کار کیه؟  با اون زبون کوچولوش میگه کار منه یا این خرابکاری منه.

بعد من ازت پرسیدم کیارش جون کی شیشه رو شکسته؟ گفتی مامانی

 واسه بار دوم ازت پرسیدم گفتی بابایی ، چون خودت انجام نداده بودی تو ذهنت فکر می کردی حتماً مامانی یا بابایی این کار رو کردن.

بعد هم بابا جون شروع کردن به جارو کردن شیشه ها و ازم خواست که صدقه بدم.

خدا رو هزار بار شکر که موقع خورد شدن شیشه ها پسرم اونجا نبوده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یسنا گلی
25 خرداد 91 12:05
قربونت برم که اینقدر شیطونی که تا یه خرابکاری میشه میگن تو بودی. دوست دارمممممممممممممم. بوسسسسسسسسس
آذر(مامان كيارش)
25 خرداد 91 18:26
حالا واقعا كي شيشه رو شكسته بود؟


شیشه خودش خورد شده بود. وقتی همه خواب بودیم این اتفاق افتاده بود . علتش هم نفهمیدیم





مامان امیرعلی
26 خرداد 91 0:39
سلام عزیزم.ممنونکه بهم سرزدیماشالله پسرنازی داریدخدابهتون ببخشهکاش عکسهای بیشتری ازکیارش جون میذاشتید


ممنون عزیزم ، یه سری عکس دارم که تو فرصت مناسب حتماً میذارم.
جیگر مامان
26 خرداد 91 23:24
سلام میتونم لینک شم؟؟؟


بله، چرا که نه عزیزم
جیگر مامان
29 خرداد 91 20:44
مرسی از پذیرفتنتون.فدای سر کیارش جون که شیشه شکست