کیارشکیارش، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

کیارش پسری از دیار آفتاب و دریا

دیگه بسه ، چی بسه؟

1391/3/21 19:36
نویسنده : مامان
341 بازدید
اشتراک گذاری

کیارش جونم آخرین روز بهمن ماه ١٣٩٠ مامانی یه تصمیم مهم میگیره تا شما اولین قدم واسه مستقل شدن رو ورداری.

 به به دیگه داری واسه خودت مردی میشی ها

تصمیم مامان چی بود؟؟ چی بود؟؟؟؟؟؟؟

 

تصمیم گرفتم که گل پسرم رو از شیر بگیرم.

 واسه این کار هم از تجربه خاله( مامان غزلی) استفاده کردم.

تجربه خاله چی بود؟ قطره تلخک

اون روز وقتی از خواب پاشدی بهت شیر دادم . چند ساعت بعد که شیر می خواستی از قطره تلخک استفاده کردم. اومدی بخوری دیدی اه اه این چیه ؟ چه بدمزه است. دیگه نخوردی

می گفتی مامان مریض شده ، رفتی دفترچه درمانی من رو آوردی و با زبون شیرینت بهم گفتی مامان بریم دتر(دکتر)

البته مامانی واسه اینکه تو این روز اذیت نشی من از چند ماه قبل شیر خوردنت رو کم کرده بودم تا راحتتر با شیر نخوردن کنار بیای.

شما هم این قدر ماه بودی که نگو.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علی
21 خرداد 91 22:52
سلام مامانی یه سوال کیارش جونو از شیر گرفتی بهونه گیری نمیکردی ؟ علی خیلی بهونه گیری میکنه و خوابش خیلی کم شده ؟؟


نه عزیزم ، آخه من از ماههای قبل هر ماه وعده شیردهی رو کم کرده بودم یعنی واسه این روز آمادش کرده بودم. بعدم قطره تلخک مزه شیر رو تلخ می کنه
مامان طاها
23 خرداد 91 8:37
وایییییییییییییییی چه پسر مهربونی چه به فکر مامانشه