کیارشکیارش، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

کیارش پسری از دیار آفتاب و دریا

کیارش می خواد سر مامانی کلاه بذاره

1391/3/31 13:35
نویسنده : مامان
432 بازدید
اشتراک گذاری

همین چند دقیقه پیش داشتم تو آشپزخونه غذا درست می کردم دیدم پیدات نیست هیچ صدایی هم ازت در نمیاد. اومدم ببینم کجایی؟

بهههههله. شیطون ما داره با چرخ خیاطی ور میره.  animated-gif شلوارت رو ورداشته بودی و داشتی آماده میشدی واسه دخت و دوز.( مامانی یه چند روزیه داره میره کلاس خیاطی ، دیدی من لباس می دوزم شما هم مثل اینکه می خوای خیاط باشی بشی نه؟)

مامانی به موقع رسید .  همون موقع بود که سرت رو گذاشتی رو زمین گفتی مامان خوابم میاد، داشتی سرم کلاه می ذاشتی که من برم تو آشپزخونه و  شما هم بری سراغ دوخت و دوزت.

prayingخدایا مامانم بره تو آشپزخونه من ادامه خیاطیم رو برم

 حالا مامان چیکار کنه؟؟متفکرسیم ها رو درآوردم با خودم فکر کردم دیگه نمی تونی چرخ رو راه بندازی. رفتم به غذا سر بزنم .چند ثانیه بعد یه سرک کشیدم تو اتاق دیدم نه بابا I don't want to seeهمه سیما رو وصل کردی نگات که بهم افتاد یکی از دستات رو مثل ایستبامن حرف نزن جلو آوردی و گفتی مامان برو غذا درست کن.

دیدم این جوری نمیشه چرخ رو جمع کردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فرشته
31 خرداد 91 14:56
سلام عزیزم مرسی که به من سرزدید ودرست گفتید مامانی من قهرم تیزهوشین ها ببوسین گل پسرو


سميه
31 خرداد 91 15:26
امان از دست اين كوچولوهاي باهوش!
علی کوچولو
2 تیر 91 14:19
الهی این بچه چقد باحاله همه پستها رو خوندیم خیلی خوشم اومددددددددددددددد
مصی مامان آرش
4 تیر 91 1:24
الهی دور این بچه ها با این شیطنت هاشون بگردم خیلی پاک و معصوما همه کاراشونم شیرینه ، خیلی هم قشنگ نوشته بودی
آتي
10 آبان 91 15:02
مواظب دستات باش عزيزم


چشم دخترخاله جون