کیارشکیارش، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

کیارش پسری از دیار آفتاب و دریا

نمایشگاه مار

1391/4/20 0:18
نویسنده : مامان
1,186 بازدید
اشتراک گذاری

زمستون سال ١٣٩٠

مامان جون یه روز بابایی وقتی از سر کار برگشت یه خبر جالب داشت. گفت با آقای بچاری یکی از همکاراش هماهنگ کرده که شما ، بابایی و آقای بچاری و پسر شجاعش آقا حسین برین نمایشگاه مارهای سمی و غیرسمی تو هتل گنو .http://www.khavaranshop.com/

 

عزیزم عکسای بازدیدت از نمایشگاه رو تو ادامه مطلب گذاشتم.

بابایی بدو بیا دیگه . عجله دارم می خوام برم پیش مارا

مارهای آبی

حس ترس وشادی تو نگاه حسین موج میزنه

مار خوشگله

 

 البته بابایی فقط عکس چند تا از مارها رو گرفته.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ilijoon
24 تیر 91 16:27
واي من كه خيلي از مار ميترسم الان هم با ديدن عكس مارهاتمام تنم بي حس شده آفرين پسر شجاعمون
ilijoon
24 تیر 91 16:27
پريا
31 تیر 91 10:17
ماشاء الله، آفرين، چه پسر شجاعیه اين آقا کيارش. این صحنه ها برای من خیلی ترسناکه. اون پسر کیه که مار رو انداخته رو گردنش؟ وااااای ... چقدر نترسه!!!


حسین پسر یکی از همکارای همسرمه.من خودم هم وقتی عکس حسین رو دیدم کلی بابت شجاعتش تحسینش کردم.